Open forum of beveiligd met password

Lijkt het julllie wat om dit forum voortaan te gebruiken om tips uit te wisselen voor het leren van Chinees? Dat is een stuk makkelijker dan mailtjes alle kanten op replyen. Het is nu een open forum (iedereen kan erbij), maar kan eventueel een gesloten forum zijn, waar je alleen met een wachtwoord op komt. Wat zou jullie voorkeur hebben? (Of hebben jullie liever gewoon de oude mail-methode?)
Plaats reactie
Naosi
Berichten: 10
Lid geworden op: 19-12-2013 16:44

Open forum of beveiligd met password

Bericht door Naosi » 19-12-2013 20:58

Het forum lijkt mij persoonlijk een goed idee.

Ik zou er persoonlijk wel voor kiezen het besloten te houden (dus met een wachtwoord beveiligen), want anders krijg je net zoiets als de bagger op het forum van chinesetaal punt startpagina punt nl slash prikbord (ik mag geen namen van websites posten).

Door als groep te bepalen wie er aan mee mogen doen kunnen we ervoor zorgen dat het niveau hoog blijft.

Henk
Groetjes,
Henk Dalmolen

Maqiulin
Berichten: 8
Lid geworden op: 21-12-2013 21:04

Prima Idee!

Bericht door Maqiulin » 21-12-2013 21:05

Ik vind dit een uitstekend idee, dank voorje moeite Sanne!

jannie
Berichten: 1
Lid geworden op: 26-12-2013 11:46

Re: Open forum of beveiligd met password

Bericht door jannie » 26-12-2013 12:04

Het lijkt me ook fijn om alles bij elkaar te hebben en niet alleen in je mailbox.
Ik vrees alleen dat ik vooral consument ga zijn, omdat mijn niveau niet hoog is (HSK3 op weg naar 4) en ik pas naar schatting over een half jaar weer actief met de Chinese taal aan de slag ga. (Voor degenen die mij niet kennen: Ik ben nu bezig met het schrijven van een masterscriptie over Chinese migranten in Suriname.)

Plaats reactie