Examendata Leiden

Lijkt het julllie wat om dit forum voortaan te gebruiken om tips uit te wisselen voor het leren van Chinees? Dat is een stuk makkelijker dan mailtjes alle kanten op replyen. Het is nu een open forum (iedereen kan erbij), maar kan eventueel een gesloten forum zijn, waar je alleen met een wachtwoord op komt. Wat zou jullie voorkeur hebben? (Of hebben jullie liever gewoon de oude mail-methode?)
Plaats reactie
Maqiulin
Berichten: 8
Lid geworden op: 21-12-2013 21:04

Examendata Leiden

Bericht door Maqiulin » 20-01-2014 20:46

Hallo allemaal,

Wanneer ik inlog op Chinesetest.com is er een nieuw linkje verschenen als ik op mijn laatste "test record" click. Er is dan informatie zichtbaar over het testcentrum en de data waarop de examens gehouden worden.

Hier de data voor 2014 Leiden:
Mar 16, 2014
Apr 12, 2014
May 10, 2014
Jun 14, 2014
Sep 14, 2014
Oct 11, 2014
Nov 8, 2014

Ik zie ook dat de site vernieuwd is van CI Leiden en dat ook hier de data op staan.
Zelf zit ik te denken aan Maart of April om eens een eerste poging voor 6 te gaan wagen : )

Naosi
Berichten: 10
Lid geworden op: 19-12-2013 16:44

Bericht door Naosi » 21-01-2014 18:00

Hoi Marjolein,

Bedankt voor je bericht.

Toevallig keek ik vandaag voor het eerst op de vernieuwde site, om te kijken welk email-adres ik moest gebruiken voor het opvragen van mijn certificaat van oktober, en de enige link die niet werkte was die met de examendata van 2014. Ik heb ze daar een mail over gestuurd, en ik zie dat hij het nu wel weer doet. Het kan dus zijn dat er nog wat haperingen in de site zitten.

De Chinese vrouw die we bij het examen in oktober ontmoet hebben heeft bijzonder veel moeite om haar certificaat te krijgen (zoals ik ook al eerder heb meegemaakt), dus ik heb vandaag gevraagd die van mij ook op te sturen. Zij is er al sinds half december mee bezig.

Groetjes,
Henk
Groetjes,
Henk Dalmolen

Plaats reactie